Nemalokrat se zgodi, da je vse pripravljeno za
lansiranje novega podjetja ali novega izdelka, potem pa se izkaže, da je zelo
podobna blagovna znamka že registrirana. V najslabšem primeru bo imetnik
starejše znamke preprečil pojavljanje na tržišču novega podjetja ali izdelka. Tudi če ne pride do tako ekstremne situacije, pa je zelo verjetno,
da vaša blagovna znamka za novo podjetje ali izdelek ne bo registrirana. Posledično
boste morali oblikovati novo ime, celostno podobo in tako podvojiti stroške, ki
ste jih že imeli.
Da se takšni situaciji izognete, priporočamo
preverjanje obstoječih znamk, saj je tudi vaš cilj, da boste s svojo edinstveno
znamko na tržišču unikatni in prepoznavni. Prijave znamk in registrirane znamke
so vidne v različnih bazah, med katerimi se najbolj uporabljajo:
Takšno preverjanje lahko izvedete sami, še bolj pa je
zaželeno, da ga naredimo mi, ker dobro poznamo interpretacije razlik med
znamkami ter klasifikacijo blaga in storitev, ki je pomemben element pri zaščiti
blagovnih znamk.
Torej, ko boste pripravljali ime in podobo novega podjetja ali produkta, po zbiranju idej sami ali preko nas preglejte baze znamk in se odločite katera izmed variant je najboljša. Tako boste prihranili čas in denar, vaša znamka pa bo edinstvena, s čemer bo dosegla boljšo prepoznavnost in tudi uspešnost na trgu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar